BFS biedt u de mogelijkheid om kosteloos over te stappen op digitaal beheer van uw dossier. Om dit te doen, niets is eenvoudiger. U hoeft het alleen maar aan uw boekhoudkundig manager te vragen.
Een platform als werk-tool met uw manager
Dankzij het portaal dat u ter beschikkingstaat, kunt u uw cijfers raadplegen en beschikken over financiële verslagen wanneer u maar wilt. U kunt via dit platform ook vragen stellen aan uw manager en aanvullende informatie over uw accounts ontvangen. Het is een verandering, maar geen paniek. U kunt altijd op een «klassieke» manier contact opnemen met uw manager.
Afdrukken is niet meer nodig
U kunt uw boekhoudbestand zo configureren dat u al uw digitale facturen rechtstreeks in de applicatie kunt ontvangen, zonder dat u iets hoeft te doen. Alles wordt automatisch gedaan.
Geen behoefte om te verplaatsen
U hoeft niet meer te verplaatsen om uw documenten mee te nemen. Nu kan u alles vanaf thuis of uw kantoor op elk moment van de dag of nacht verzenden. Het belang is tweeledig, want dankzij deze oplossing heeft u op elk moment en ongeacht het medium (computer, tablet of smartphone) toegang tot uw boekhoudkundige documenten. Alles wordt dus systematisch gearchiveerd en geïndexeerd in een beveiligde ruimte. Zelfs het zoeken naar een specifiek document wordt dan gemakkelijker.
Een Factuur module
U krijgt ook toegang tot een facturatie module voor uw klanten. Het gebruik van deze module heeft het voordeel dat uw verkoopfacturen automatisch in de boekhouding worden geïntegreerd.
Geïnteresseerd? Neem gerust contact op met uw boekhoudkundige manager.